slide 1 slide 2 slide 3

Зараз на сайті

На сайті 23 гостей та немає учасників

Статистика відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
52
633
52
12310
427912
192.168.0.146

Соціальні мережі

Share

За нерозмитне невчасно авто з іноземною реєстрацією оштрафують на 170 тисяч грн

Рейтинг користувача:  / 0

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 

З 22 серпня 2019 року діють нові штрафні санкції за порушення при переміщенні транспортних засобів в митних режимах тимчасового ввезення і транзиту.

До цього часу власники автомобілів з іноземною реєстрацією мали змогу оформити свої автівки та уникнути таких штрафів. Саме з цією метою і було відтерміновано до серпня запровадження посиленої адміністративної відповідальності за порушення при ввезенні транспортних засобів.

За новими правилами у разі перевищення строку доставки транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення від 20 до 30 діб передбачено штраф у розмірі 85 тис. грн. Якщо строк перевищено більш ніж на 30 діб, а також у разі втрати або розкомплектування транспортного засобу розмір штрафу сягатиме 170 тис. грн або конфіскація таких авто.

Аналогічні розміри штрафів і при перевищенні строків тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення. Так, перевищення від 20 до 30 діб - сума штрафу складатиме 85 тис. грн, понад 30 діб, також у разі втрати або розкомплектування транспортного засобу - 170 тис. грн або конфіскація.

 

Крім цього, передбачено відповідальність за передачу транспортного засобу особистого користування, тимчасово ввезеного на митну територію України чи поміщеного у митний режим транзиту, у володіння або розпорядження іншій особі, а також використання такого транспортного засобу у комерційних цілях. При такому порушенні доведеться сплатити штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 34 тис. грн.

Як перевести дитину на індивідуальне навчання?

Рейтинг користувача:  / 0

Як перевести дитину на індивідуальне навчання?

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 

Міністерство освіти і науки України наказом від 10 липня 2019 року № 955 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року N 8», який набув чинності 20.08.2019,оновило Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти.

Заклади освіти можуть організовувати (повідомивши про це на своїх сайтах або сайтах засновників) здобуття освіти за:

1. Екстернатною формою (екстернат): організовується для осіб, які за станом здоров'я, через проживання за кордоном, на неконтрольованій території або на лінії зіткнення,тощо не можуть відвідувати заняття та пройти оцінювання; прискорено опанували зміст навчальних предметів одного або декількох класів (рівнів повної загальної середньої освіти); самостійно опанували  або бажають опанувати зміст окремих навчальних предметів; засуджені до довічного позбавлення волі.

2. Сімейною (домашньою) формою. Батьки можуть самостійно (або залучивши освітян, в тому числі неформального профілю) організовувати освітній процес з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду своїх неповнолітніх дітей. Батьки відповідальні за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів і можуть фіксувати навчальні досягнення у портфоліо.

3. Педагогічний патронаж. Можливий для дітей з малонаселених сіл, хворих дітей – навчання відбувається біля їх лікарняного ліжка; засуджених дітей; дітей-біженців.

Повнолітні школярі або батьки неповнолітніх можуть обирати індивідуальну форму здобуття освіти відповідно до інтересів, здібностей, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.

Зарахування на індивідуальне навчання проводиться зазвичай до початку навчального року.

Переведення ж можливе протягом навчального року, але не пізніше ніж за 3 місяці до проведення річного оцінювання чи державної підсумкової атестації. Таке обмеження не застосовується для переведення на педагогічний патронаж.

Осіб, які здобували чи здобувають освіту за кордоном, які проживали чи проживають в Криму та неконтрольованих територіях або в населених пунктів на лінії зіткнення, зараховують (переводять) на екстернат протягом усього календарного року.

Керівник закладу освіти забезпечує реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти шляхом розроблення індивідуальних навчальних планів та індивідуальних програм розвитку (для осіб з особливими освітніми потребами), організації та проведення консультацій, надання доступу до бібліотечного фонду, навчальної, наукової, виробничої, культурної, спортивної інфраструктури закладу освіти тощо.

 

Батьки можуть брати участь у розробленні індивідуального навчального плану та погоджувати його.

Сплатити заборгованість за виконавчим провадженням невдовзі можна буде онлайн Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Автоматизована система виконавчого провадження забезпечуватиме онл

Рейтинг користувача:  / 0

Сплатити заборгованість за виконавчим провадженням невдовзі можна буде онлайн

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 


Автоматизована система виконавчого провадження забезпечуватиме онлайн-сплату заборгованості за виконавчим провадженням.

Зазначені зміни внесено наказом Міністерства юстиції від 16 липня 2019 року № 2165/5 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України».Наказом оновлено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження (наказ Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5 «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження»).

Доступ до інформації зазначеної системи сторонам виконавчого провадження забезпечуватиметься через інструменти електронної ідентифікації відповідно до Закону "Про електронні довірчі послуги", а також через ідентифікатор для доступу до інформації про виконавче провадження, який зазначається в довідці про реєстрацію виконавчого документа та постанові про відкриття виконавчого провадження.

Система забезпечує:

можливість формування сторонами виконавчого провадження узагальненої інформації про рішення (виконавчі дії), прийняті виконавцем, із зазначенням дати їх прийняття та з можливістю роздрукування такої інформації;

доступ сторонам виконавчого провадження до документів виконавчого провадження.

Під час доступу сторін виконавчого провадження до інформації автоматизованої системи забезпечуватиметься можливість онлайн-сплати заборгованості за виконавчим провадженням. Під час формування запиту на онлайн-сплату відображатиметься загальна заборгованість за виконавчим провадженням з урахуванням стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених на боржника за виконавчим провадженням, основної винагороди приватного виконавця.

Виконавець відкриє провадження без авансового внеску, але виставить рахунок на витрати Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Наказом Міністерства юстиції України від 16 липня 2

Рейтинг користувача:  / 0

Виконавець відкриє провадження без авансового внеску, але виставить рахунок на витрати

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 



Наказом Міністерства юстиції Українивід 16 липня 2019 року № 2165/5 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України» (далі – наказ № 2165/5) оновлено деякі свої накази щодо виконавчого провадження в частині сплати стягувачем авансового внеску.

У наказі Міністерства юстиції від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» установлено, що плата за користування цією системою органами ДВС здійснюється за рахунок стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати такого провадження.

В Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 р. за N 489/20802, оновлено розділ III щодо загальних умов і порядку здійснення виконавчого провадження. З дня набрання чинності наказ № 2165/5, заява про примусове виконання рішення подаватиметься до органу ДВС або приватного виконавця в письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документа. Прибрано положення щодо сплати стягувачем авансового внеску.

У заяві про примусове виконання рішення необхідно буде зазначити такі відомості:

назву і дату видачі виконавчого документа;

прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові стягувача;

дату народження та адресу місця проживання чи перебування стягувача;

РНОКПП або серію та номер паспорта (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) стягувача;

номер телефону стягувача;

спосіб перерахування стягнутих з боржника грошових сум (у разі виконання рішення про стягнення коштів);

реквізити рахунку, відкритого в банку або в іншій фінансовій установі, для отримання стягнутих з боржника грошових сум (за наявності).

У заяві про примусове виконання рішення стягувач має право зазначити відомості, що ідентифікують боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню рішення (рахунок боржника, місце роботи чи отримання ним інших доходів, конкретне майно боржника та його місцезнаходження тощо).

До заяви про примусове виконання рішення, яку подає представник стягувача, додається документ, що підтверджує його повноваження. На кожен поданий на примусове виконання виконавчий документ стягувачу необхідно подати окрему заяву про примусове виконання рішення.

У разі надходження на рахунок органу ДВС коштів, стягнутих з боржника (у тому числі від реалізації майна боржника), достатніх для задоволення вимог усіх стягувачів, стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження та штрафів, накладених на боржника, виконавець після підготовки розпорядження державного виконавця винесе постанову про закінчення виконавчого провадження.

Також витрати виконавчого провадження складатимуться з мінімальних та додаткових витрат.

Виконавець виноситиме постанову про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження одночасно з постановою про його відкриття (крім виконавчих проваджень щодо виконання рішень ЄСПЛ) та надсилатиме її сторонам виконавчого провадження не пізніше наступного робочого дня після її винесення.

Мінімальні витрати виконавчого провадження складатимуться з плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження та витрат, пов'язаних з винесенням постанов про:

відкриття виконавчого провадження;

стягнення виконавчого збору (крім випадків, коли виконавчий збір не стягується);

стягнення основної винагороди приватного виконавця (крім випадків, коли основна винагорода не стягується);

стягнення витрат виконавчого провадження;

закінчення виконавчого провадження (повернення виконавчого документа стягувачу).

Витрати, пов'язані з винесенням постанов, включають такі види витрат виконавчого провадження:

виготовлення постанов та супровідних листів до них (папір, копіювання (друк) документів, канцтовари);

пересилання постанов (конверти, знаки поштової оплати (марки) або послуги маркувальної машини (послуги поштового зв'язку)).

До додаткових витрат виконавчого провадження належать витрати, які не визначені як мінімальні.

Якщо під час примусового виконання рішення органом ДВС (приватним виконавцем) було здійснено додаткові витрати, виконавець на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум винесе постанову про визначення розміру додаткових витрат виконавчого провадження (крім виконавчих проваджень щодо виконання рішень ЄСПЛ), в якій зазначить розміри та види додаткових витрат, що здійснені у відповідному виконавчому провадженні.

Державний виконавець зобов'язаний відкрити виконавче провадження за постановою про стягнення витрат виконавчого провадження не пізніше наступного робочого дня з дня її реєстрації в автоматизованій системі.

Якщо витрати було здійснено за рахунок авансового внеску стягувача, ці кошти перераховуються стягувачу як повернення авансового внеску за рахунок стягнутих з боржника витрат виконавчого провадження. У разі закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа невикористаний авансовий внесок повертається стягувачу не пізніше трьох робочих днів з дня винесення відповідної постанови.

Також, нагадаємо, що Конституційний Суд України визнав таким, що не відповідає Конституції положення частини другої статті 26 Закону «Про виконавче провадження» щодо підтвердження сплати для відкриття виконавчого провадження авансового внеску в розмірі 2 % суми, що підлягає стягненню (тобто для відкриття виконавчого провадження не потрібно платити авансовий внесок).

Виконавці відразу дізнаються про шлюб і нове ім'я боржника Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Міністерством юстиції України визначено, яким чином відбуватиметься інформаційна взає

Рейтинг користувача:  / 0

Виконавці відразу дізнаються про шлюб і нове ім'я боржника

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 


Міністерством юстиції України визначено, яким чином відбуватиметься інформаційна взаємодія автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Така взаємодія необхідна для оперативного отримання державними та приватними виконавцями відомостей про боржників, необхідних для здійснення виконавчого провадження.

Відповідний наказ прийнято Міністерством юстиції 3 липня 2019 року№ 2008/5 «Про інформаційну взаємодію автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян», зареєстровано в Міністерстві юстиції 4 липня 2019 року за № 737/33708. Наказ наберає чинності з дня його офіційного опублікування.

Адміністратор автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян має вжити заходів, необхідних для впровадження технічної можливості реалізації затвердженого Порядку протягом 4 місяців з дати набрання чинності наказу.

До запровадження такої взаємодії адміністратор має забезпечити отримання виконавцями під час виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян через безпосередній доступ на підставі договору, укладеного з адміністратором зазначеного Державного реєстру.

Інформаційна взаємодія полягає у доступі до відомостей Державного реєстру про шлюб, його розірвання; зміну імені, смерть фізичних осіб, які є боржниками, під час виконання державними та приватними виконавцями судових рішень та рішень інших органів.

Для захисту персональних даних фізичної особи, які передаються та приймаються в порядку інформаційної взаємодії, впроваджуються організаційно-технічні заходи, що забезпечують захист конфіденційної інформації.

Доступ до інформації про боржника забезпечується шляхом формування виконавцем в автоматизованій системі пошукового запиту до Державного реєстру за такими відомостями: прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) боржника; його дата народження.

Технічну підтримку передачі відомостей забезпечить адміністратор. Електронні дані повинні містити інформацію з Державного реєстру, актуальну на дату та час передання відповіді на пошуковий запит.

Інформація, що передається з Державного реєстру у порядку інформаційної взаємодії, не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.

Отримати інформацію з реєстру речових прав на нерухоме майно стало простіше Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Уряд уніс зміни до постанови від 25 грудня 2015 року № 1127 "Про дер

Рейтинг користувача:  / 0

Отримати інформацію з реєстру речових прав на нерухоме майно стало простіше

 

Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк

 


Уряд уніс зміни до постанови від 25 грудня 2015 року № 1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Зокрема, уточнено Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затверджений зазначеною постановою, викладено в новій редакції. Зазначені зміни спрямовані на забезпечення відкритості та загальнодоступності відомостей, які містяться в держреєстрах.

Відповідну постанову № 599 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» було прийнято на засіданні Кабміну 26 червня.

Що змінилось?

1. Уточнено Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у частині переліку документів, які подаватимуться для державної реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва, що підлягає приватизації. З дня набрання чинності постановою необхідно буде подати:

- копію наказу ФДМУ про включення об'єкта незавершеного будівництва до переліку об'єктів державної власності, що підлягають приватизації;

- копію наказу державного органу приватизації про прийняття рішення про приватизацію такого об'єкта;

- технічний паспорт на об'єкт незавершеного будівництва.

Зараз для цього необхідно подати документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об'єктом (крім випадків, коли речове право на земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або коли за рішенням державного органу приватизації продаж об'єкта незавершеного будівництва здійснюється під розбирання без земельної ділянки).

2. Оновлений Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно визначає не лише умови, підстави та процедуру надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права, обтяження речових прав, об'єкти та суб'єктів таких прав/обтяжень, а й про осіб, що отримували інформацію з Державного реєстру прав, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури.

Дію Порядку не поширено на надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення реєстраційних дій відповідно до Закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та отримання інформації з цього реєстру відповідно до Порядку доступу до Державного реєстру прав на нерухоме майно.

Інформація з Реєстру надаватиметься виключно за допомогою програмних засобів його ведення у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов'язкове посилання на Державний реєстр прав. Виняток становить випадок, коли виключно в паперовій формі надаватимуть з Реєстру інформацію про користувачів інформації.

У паперовій формі інформацію надаватимуть на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, проставлення підпису надавачем інформації з Державного реєстру прав та/або печатки.

В електронній формі інформацію надаватимуть автоматично програмними засобами ведення Реєстру через веб-портал Міністерства юстиції України, у тому числі з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Реєстру.

Інформація з Держреєстру прав про зареєстровані речові права міститиме актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно, їх обтяження, а також відомості з його невід'ємної архівної складової частини або про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень. За бажанням особи ця інформація містити відомості про набуття, зміну і припинення речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень, а також про внесені зміни до відповідних записів Державного реєстру прав та його невід'ємної архівної складової частини у хронологічному порядку.

Шукати відомості про зареєстровані речові права можна за одним або декількома з таких ідентифікаторів:

1) щодо об'єкта нерухомого майна:

- реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна;

- кадастровий номер земельної ділянки;

- адреса об'єкта нерухомого майна;

2) щодо суб'єкта речового права, обтяження - фізичної особи:

- прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові;

- номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

- номер і за наявності серія документа, що посвідчує таку особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

3) щодо суб'єкта речового права, обтяження - юридичної особи:

- повне найменування юридичної особи;

- ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

За надання інформації з Державного реєстру прав справляється адміністративний збір (у випадках, передбачених законом).

Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Більше статей...

  1. Набрав чинності Закон "Про забезпечення функціонування української мови як державної" Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк
  2. Запрацювала нова електронна послуга – відтепер ТОВ можна зареєструвати онлайн Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєст
  3. Міністерство внутрішніх справ визначило Тимчасовий порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Наказом Міністерства внутрішніх спра
  4. Як домогтися перерахунку вартості опалення? Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Рома Іванович, скажіть будь ласка, ми чули, що Міністерством юстиції України розроблено покроков
  5. Сільради зможуть самостійно формувати мережу опорних шкіл
  6. Оновлено порядок в'їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Постановою Кабінету Мінінстрів України від 0-5.06.2019 № 474 «П
  7. Опубліковано Закон про функціонування української мови Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк Сьогодні, 16 травня, у газеті "Голос України" опубліковано Закон № 2704-VIII "Про забезпе
  8. Консультація Міністра юстиції України Петренка Павла Дмитровича

Випадкове зображення

img_20210211_121830.jpg

Опитування

Як часто Ви відвідуєте бібліотеку?

Раз на рік - 3.6%
Раз на місяць - 20%
Раз на тиждень - 32.7%
Кожен день - 38.2%
Жодного разу - 5.5%

Total votes: 55

Відео про бібліотеку




Copyright ® 2012; Vyzer O.M.; E-mail: vyzer62@gmail.com